Kredyt Inkaso S.A. połączyło się z BEST S.A.
Od teraz spółka Kredyt Inkaso S.A. będzie działała pod szyldem BEST S.A.
Dowiedz się więcej
Połączenie tworzy wartość

Od teraz spółka Kredyt Inkaso S.A.
będzie działała pod szyldem BEST S.A.

Kredyt Inkaso S.A.
BEST S.A.
Dowiedz się więcej
Raport nr 88/2016
16:17 3.11.2016

Informacja o złożeniu przez akcjonariusza Spółki wniosku do sądu rejestrowego o wyznaczenie dla Spółki rewidenta do spraw szczególnych

Zarząd Kredyt Inkaso S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”), informuje, że Spółka powzięła w dniu dzisiejszym wiedzę o złożeniu w dniu 20.10.2016 r., przez akcjonariusza Spółki – BEST S.A. z siedzibą w Gdyni („Akcjonariusz„), wniosku do Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy (XIII Wydział Gospodarczy KRS) o wyznaczenie spółki Cybercom Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako rewidenta do spraw szczególnych, którego powołanie ma nastąpić w celu (cyt.) „zbadania i wyjaśnienia okoliczności związanych z incydentem bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego grupy kapitałowej Kredyt Inkaso S.A., gdzie jednostką dominującą jest Kredyt Inkaso S.A., zidentyfikowanym przez osobę pełniącą w Spółce w dacie zdarzenia funkcję ABI, a dokładnie: a) ustalenie logów przypisanych do urządzeń, za pomocą których wykonano kopie danych oraz danych osób użytkujących te urządzenia; b) ustalenie zakresu oraz rodzaju danych, które zostały skopiowane na zewnętrzne nośniki z logów, o których mowa w lit. a) powyżej; c) ustalenie zgodności działań związanych z kopiowaniem danych na zewnętrzne nośniki z obowiązującymi w Spółce na dzień zdarzenia procedurami wewnętrznymi z zakresu bezpieczeństwa danych; d) ustalenie, czy audyt bezpieczeństwa informatycznego przeprowadzany przez CPU s.c. A. Urbanowicz, M. Jastrzębski, P. Ligaj z siedzibą w Lublinie na zlecenie Spółki, obejmował ustalenie okoliczności, o których mowa w lit. a) – c) powyżej.” („Badanie„).

Ww. wniosek został złożony w trybie art. 85 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. z Dz. U. z 2013 r., poz. 1382 ze zm.) [„Ustawa o Ofercie„], w związku z faktem niepodjęcia przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki, wznowione w dniu 3.10.2016 r., po przerwie trwającej od 29.09.2016 r. („ZWZ„), uchwały w sprawie powołania wyżej wzmiankowanego podmiotu do przeprowadzenia Badania, o co Akcjonariusz uprzednio wnioskował w ramach żądania uzupełnienia porządku obrad ZWZ (kwestie te były przedmiotem raportów bieżących Spółki nr 68/2016, 70/2016, 74/2016 i 78/2006).

W ocenie Spółki, ww. wniosek Akcjonariusza jest bezprzedmiotowy, z uwagi na fakt, że – jak to zostało wyjaśnione w stanowisku Zarządu Spółki przedstawionym w ramach odpowiedzi na pytania Akcjonariusza dotyczące kwestii wchodzących w zakres Badania, zadane podczas obrad ZWZ w trybie art. 428 § 5 Kodeksu spółek handlowych (o czym Spółka poinformowała w raporcie bieżącym nr 80/2016) – Zarząd Spółki nie zidentyfikował żadnego incydentu bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego o wyżej wymienionym charakterze.