Kredyt Inkaso S.A. połączyło się z BEST S.A.
Od teraz spółka Kredyt Inkaso S.A. będzie działała pod szyldem BEST S.A.
Dowiedz się więcej
Połączenie tworzy wartość

Od teraz spółka Kredyt Inkaso S.A.
będzie działała pod szyldem BEST S.A.

Kredyt Inkaso S.A.
BEST S.A.
Dowiedz się więcej
19 kwietnia 2023

Kredyt Inkaso w nowoczesnym biurze w Lublinie

Siedziba lubelskiego biura Kredyt Inkaso SA – jednego  z liderów rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce – od połowy kwietnia mieści się  przy ul. Zana 39. Centrum operacyjne spółki, w którym zatrudnionych jest ponad 70 osób, zajmie w całości 8. piętro budynku, a więc powierzchnię ponad 520 m2. Nowoczesna, otwarta i przyjazna przestrzeń zwiększy istotnie komfort pracy zespołu oraz będzie sprzyjać jego współpracy i efektywności. Jest także odpowiedzią na obowiązujący w spółce hybrydowy model pracy.

Biura Kredyt Inkaso poza Lublinem są zlokalizowane także w Zamościu i we Wrocławiu oraz w Warszawie, gdzie mieści się centrala firmy. W Lublinie spółka jest obecna od 2011 r. To właśnie tu mieści się jedno z dwóch centrów operacyjnych. Jego pracownicy odpowiadają m.in. za kontakty z klientami, windykację terenową, restrukturyzację wierzytelności, utrzymanie  i rozwój systemów IT oraz HR.

Nowy adres Kredyt Inkaso w Lublinie mieści się zaledwie 200 m od poprzedniej lokalizacji spółki, w pobliżu kluczowej arterii miasta z łatwym dostępem do komunikacji miejskiej. Na osoby przyjeżdżające do pracy rowerem czekają stojaki, a samochodem miejsca parkingowe w garażu podziemnym.

Do dyspozycji pracowników są dwie przestrzenie typu open space, cztery sale spotkań, a także miejsca wypoczynku. Sercem biura jest centralnie usytuowana nowoczesna kuchnia z jadalnią – idealne miejsce do oderwania się od pracy, relaksu i nieformalnych kontaktów.

Dominują jasne barwy, przełamane czerwienią i granatem – kolorami korporacyjnymi marki Kredyt Inkaso. Całość dopełniają drewniane motywy wykończeniowe oraz liczne aranżacje roślinne. Wnętrze lubelskiej siedziby nawiązuje do rozwiązań architektonicznych oraz kolorystycznych, jakie zostały zastosowane w warszawskiej centrali.

Zależy nam na tym, aby zapewnić naszemu zespołowi bardzo dobrą atmosferę pracy, jak i warunki jej świadczenia w przyjaznych przestrzeniach. Sprzyja to zarówno zdrowiu naszych pracowników, jak i efektywności wykonywanych przez nich zadań. Pandemia Covid 19 przemodelowała sposób świadczenia  pracy i spowodowała wzrost znaczenia modelu hybrydowego. Nasze nowe biuro jest do niego dostosowane, np. dzięki systemowi rezerwacji biurek w dni pracy stacjonarnej – mówi Grzegorz Skrobotowicz, dyrektor pionu operacji Kredyt Inkaso.

W naszej strategii biznesowej centra operacyjne w Lublinie i Zamościu odgrywają bardzo ważną rolę, czego naturalną konsekwencję jest zmiana lub modernizacja zajmowanych przez nas przestrzeni biurowych. Cały czas prowadzimy w tych lokalizacjach rekrutacje. Poszukujemy zarówno osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki na ścieżce zawodowej i chciałaby rozwijać się w branży obsługi wierzytelności, jak i ekspertów dysponujących bogatym doświadczeniem, np. w sektorze IT czy zarządzania procesami – dodaje Iwona Słomska, wiceprezeska zarządu Kredyt Inkaso, odpowiedzialna m.in. za obszar zarządzania zasobami ludzkimi.

Kontakt dla mediów:

mail: press@kredytinkaso.pl

tel.: +48 882 179 770

Kredyt Inkaso

Spółka Kredyt Inkaso powstała w roku 2001 jako pionier na polskim rynku zarządzania wierzytelnościami. Od tego czasu wspiera firmy i przedsiębiorców w procesie odzyskiwania należności, współpracując z bankami, pożyczkodawcami, ubezpieczycielami i innymi podmiotami z rynku konsumenckiego. Kredyt Inkaso oferuje szeroki wachlarz usług: od monitoringu płatności, przez windykację polubowną, aż po procesy sądowe i egzekucyjne.

Akcje i obligacje Kredyt Inkaso są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych od 2007 r., od tamtego roku spółka wyemitowała i spłaciła w terminie ponad 30 emisji obligacji. W swojej działalności spółka kieruje się zasadą, że proces odzyskiwania należności powinien być możliwie łatwy, inteligentny, ale przede wszystkim etyczny – co potwierdzają Certyfikaty Audytu Etycznego nadawane corocznie przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Spółka zwraca także uwagę na zagadnienia związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i dlatego angażuje się m.in. w przedsięwzięcia edukacyjne czy prospołeczne.